MÜŞTERİYİ YANILTARAK SATIŞ


ELEKTRONİK ÜRÜN SATIN ALMAMIZDA DİKKAT!

Elektronik ürünlerde hangi özellikleri istediğinizle ilgili mağazadan kaşeli aldığımız belgede bilgi sunan satış sorumlularının isimlerinin ve imzalarını mutlaka istemekte fayda var. Tüm elektronik ürünlerin her geçen gün teknik özellikleri arttığı gibi satıcıda yeni ürün kodlu alt özellikli ürünleri pahalı ve son teknoloji özelliklere sahip olduğu yanıltısı ile satış gerçekleşmektedir.


BİMEKS ELEKTRONİK'TE MÜŞTERİYİ YANILTARAK SATIŞ GERÇEKLEŞTİRİLİYOR
DUYARSIZ KALINIYOR

ELİNİZDE İSTEMEDİĞİNİZ ÖZELLİKTE ÜRÜNÜ SATINALARAK DÖNÜŞÜ TELAFİ OLMAYAN SORUNLARLA KARŞILAŞIYORSUNUZ.

Bimeks İçerenköy Carrefour Şubenizle bizzat görüşmelerim, Müşteri hizmetleri ile  Pek çok telefon görüşmesi ve yazılara istinaden bu yazılmak zorunda kalınmıştır.

KONU:Bimeks Şubeleri Satış Poltikası
Son e-mail:


To: sbilge@bimeks.com.tr
From:
ugur....
Sent:
Wednesday, September 25, 2013 12:49:07 PM
To:
sbilge@bimeks.com.tr (sbilge@bimeks.com.tr)

Sayın Arif BAYRAKTAR' ın bilgisine.

Türkiyemiz'in ender büyük firmalarının kolay oluşmadığını bilerek kurumun imajına zarar verecek satış politikası yaklaşımları tasvip etmediğinizi inanarak;

Herhangi bir Bimeks Şubesinde satın alma sonrasında yaşanan tatsız olaylar ve Bimeks Kurumsal yaklaşımı ile ilgili süreç ilişikte sunulmuştur.

Saygılarımla,
Uğur SÖNMEZ

0 ....
http://sonmezu.blogspot.com/p/blog-page_29.html

(25.06.2013- 30.10.2013-31.10.2013 Tlf. Yetkili kişiler ile görüşme ancak  31.10.2013 16:30 gerçekleşebildi.)


Yarım saat bimeks satış sorumlusu Arif BAYRAKTAR bilgisinde görüşme yaptı, konu hakkında hiç bilgisi yokmuş, araştırmamış yaklaşımı ile Ne istiyorsunuz bizden gibi boş bir yalaşımla. Araştırıp aramasını istedim. Tüm yazıları aynen kendile özel kalem aracılığı ile e-posta gönderdim. Sonuç çıkmıyacağı belli idi.

Ertesi günlerde Serkan bey BİMEKS Paz. sorumlusu  olarak aradı TV kırılmış olması ve kurumca bir hataları olmadığı gerekçesini sunarak KLASİK BİMEKS sorumsuzluğunu ifade etti
              Bu satışın Arif BAYRAKTAR'ın bilgisi dahilinde olması BİMEKS Elektronik satıcısı olarak daha çok müşteriyi aldatmaya yönelik satışa devam edecek...

Bimek'si tekrar aradığımda ismimi verdiğimde dakikalarca oyalarak telefona çıkmıyorlardı,  santrala ısrla sormamla toplantıda ve avukatları ile ancak görüşmem mazeretine sığınmaya başladılar.  Her hangi bir şubelerinde bu marka ve benzeri şekilde tv yi yerden müşteriyi yanıltacak şekilde eğik olarak satışlarını müşteriyi yanıltmaya yönelik olduğunuda avukat ve yetkililerine iletmelerini bildirdim.

Sözkonusu başka mağduriyetler aşağıda sayfa sonunda örnekleri ile mevcuttur:



BİMEKS 2. GÖRÜŞME KAYITLARI:
sikayetvar.com

Bimeks İade Almıyor!

Uğur S. | 23 Eylül 2013 17:10
Küçük ekran mutfakta izlemek amacıyla satın aldığım 22'' LG TV göz hizasında aparatla duvara monte edildi. Ancak tv hizasından az ayrılınca kap karanlık görüntüye sahipti. İçerenköy Bimeks Şubesi satış elemanlarına ısrarla 170 derecede izlenebilir mi?

Mutfakta izlemek amacıyla alıyorum dedim. Ertesi günlerde TV'yi şubede test ettik. Sorumlu Bulunamadı, ürünü Bimeks iade almadı. Yanıltıcı bilgilerle Bimeks satış yapıyor, bu da BİMEKS'e müşteri olmam bin pişman olmama neden oldu.

       Sayın İlgili,

Tarafımıza aktarmış olduğunuz konu ile ilgili olarak mağazalardan yapılan alışverişlerde ayıplı olmayan ürünler için 4822 sayılı kanun ile değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile sözleşmeden cayma hakkı koşulsuz olarak tüketicilere verilmemektedir.

Bu doğrultuda iade/değişim talebinize olumlu yanıt verilememektedir.

Not:Ayrıca ürününüz kullanıcı kaynaklı kırık olduğundan farklı bir işlem yapılamamaktadır.

Saygılarımızla
Bimeks Müşteri Hizmetleri
0 850 222 50 22
23 Eylül 2013
17:26:38

       Sayın Bimeks...

       Müşteriyi olmayan özellikle tarafıma sizin satış yekililerinize sorarak aldım. Ürün jelatinleri içinde idi. Mutfakta izlemek amacıyla almayı istediğim tv yi nasıl izleyebilirim.

Şubenizde müşteti yetkililerinizle- Genel merkez Müşteri temsilciliği ile görüşmelerim jelatini üzerinde sağlam tv ile gerçekleşti. Bimeks'in sınırsız duyarsızlığı ve inkarlarınıza istinaden kırılmıştır.

İş bu yazı Ticaret Odası ve Ataşehir Kaymakamlığı Tükeci Heyeti'ne başvuru olarak kullanılacaktır.

23 Eylül 2013
17:26:38

Subject: Bimeks Bilgi Servisi (OS)
Date: Tue, 14 May 2013 16:38:09 +0300
From: musterihizmetleri@bimeks.com.tr
From: musterihizmetleri@bimeks.com.tr


BİMEKS Hediye Puan Yalanı:

Sayın Müsteri Memnuniyeti ve Haklarını Hiçe Sayan BİMEKS Yetkilileri,

Israrla ve tüm zorlamalara rağmen ancak bugün A213224 nolu faturaya istinaden 50.00 TL hediye çekini gönderme lüksünde bulundunuz. Mazeretsiz ve duyarsız hizmet sunumunuz nedeniyle bu gecikmeli hediye çekinin her 1 TL sini mevcut şubelerizde paylaştırarak camekanlı bir köşede "Müşteri Memnuniyetsizliğinizin Belgesi"ni saklayarak teşhir ediniz. Türkiyemizde müşteriye sunduğunuz berbat hizmet kalitesinin düzelmesini içtenlikle dilerim.

Saygılarımla;
14 Mayıs 2013
BİMEKS LG 22" Tv satış anında %15 hediye şifresi için 2-7 gün içinde gönderiliyor şeklinde satış politikası YALAN. Aylar önce alınan ürüne tüm başvuralara rağmen dikkate alınmadı, halen gönderilmedi. Bimeks de Müşteriyi yanıltarak (Olmayan Özellikler) yaptıkları satışa ilave olarak, Şubeden broşürlerle hediye taahhütleri de yerine getirilmemesi ayrı bir Müşteri Aldatıcı Reklamla satış uygulaması. 14.05.2013
.....
BİMEKS'DE MÜŞTERİYİ YANILTICI BİLGİLERLE SATIŞ YÖNTEMİ :
BİMEKS müşteri hizmetleri kırık LG tv nin İçerenköy Carrefour Şb. de olduğunu, 27.Mart 2013 de bana bilgi verdiklerini ifade etti. Yalan söyleyerek sattıkları ürün 170 özelliği olmayan bir ürün. Muftafakta izlemeye uygun değil. Mutfakta izlemek için uygun olduğu 500 Tl gibi pahalı ücretle yeni özellikli Tv olarak satıldı. Ayrıca %15 Hediye için 2 gün-1 hafta da gelmesi gereken hediye şifresi halen gelmedi. Bimeks in müşteriyi yanıltarak ayrı bir satış yöntemi.

Bugün aradım ( 13.05.2013) Bimeks müşt. Hiz. 27 Mart 2013 biz bilgi verdik sorumluğumuz ve yalan satışımız yoktur . Bu tarihde size de bilgi verdik cevabı geldi.

şikayet var'a Gelen cevap :28.03.2013
"Tarafımıza iletilen konu ilgili birimlere aktarılmıştır.

Saygılarımızla
Bimeks Müşteri Hizmetleri
0 850 222 50 22
Bimeks İçerenköy Carrefour Şb. LG 22MN43 22" Tv ürünün yeni model olduğu 170 dereceye kadar her açıdan izlenebileceği özelliği ile ürün satıldı. Ürün kullanılmaya başlanınca gölge oluştuğu görüldü. Bimeks müşteri hizm. ve satıcı personel hepsi suçu birbirlerine attılar. İyice baksaydınız, diğer Bimeks şubelerinde ürünü, satın alma ve sonrasında ki 3. gün incelemem gerektiği mazeretini öne sürdüler.

27.03.2013 akşamı bimeks şubesinde ürün test edildi 170 derecede kararma görüntüleri tesbit edildi. Şubede sorumlu satıcılar muhatap olmayıp müşteri tems. Tel. görüşmem gerektiği gerekçesini öne sürdüler. Şubede Televizyon için yetkili muhatap bulunamadı ve şube içinde Televizyon kırılmıştır.
28 Mart 2013
BİMEKS duyarsızlığını sürdürüyor. Elimde ürün var ne de fatura herşey BİMEKS İçerenköy Şubede. Bana kalan 500 Tl borç. Şubelerinde kırılan LG tv ile utanmadan keyifle satış yapmaya devam ediyorlar. 11.05.2013

Bugün 19.04.2013 Satın alınma tarihinden itibaren hediye puan gönderilmemiştir. İki gün ya da 1 haftada puan veriliyordu. Şikayetle ilgili HİÇ ARAYAN OLMADI İLGİLENEN OLMADI. Bimeks hatalı bilgi ile sattığı üründen sorumsuzca duyarsızlığını sürdürmektedir.

19.04.2013

Sayın İlgili;

Göndermiş olduğunuz mail ile ilgili olarak gerekli kontroller yapılmıştır.

Sistem üzerinden fatura bilgilerinize ulaşılmış ve cep telefon numaranızın yanlış yazılmış olduğu gözlemlenmiştir.

Cep telefon numaranızın güncellemesi sağlanmış ve hediye çeki bilgileriniz sms yolu ile tarafınıza iletilmiştir.
Saygılarımızla,

Bimeks Müşteri Hizmetleri
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tel: 0850 222 50 22
Faks: (262) 751 43 68
e-mail: musterihizmetleri@bimeks.com.tr
http://www.bimeks.com.tr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

17. 02. 2013 Tarihinde bimeks kadıköy şubesinden lgp970 ürün satın aldım ürün ile beraber 60 lira hediye çeki vereceklerini ifade eden yetkiliye güvenerek alışverişimi tamamladım fakat aradan o kadar saat geçti hiçbir mesaj gelmedi.

Müşteri hizmetleri telefonlara bakmıyor müşteriye ürünü satana kadar herşey iyi güzel fakat sattıktan sonra hiçbir umursama ciddiyet yok belirtmiş olduğunuz hediye çekinin tarafıma bir an önce ulaşmasını talep ediyorum.

.....
BİMEKS'DE MÜŞTERİYİ YANILTICI BİLGİLERLE SATIŞ HK.:
7/1/2013



From:
....
Sent:
Monday, July 01, 2013 8:07:28 PM
To:
musterihizmetleri@bimeks.com.tr (musterihizmetleri@bimeks.com.tr)









Sayın Bimeks Kurumsal Yekilileri ve Kurum Sahipleri,

Mutfakta izleme amacıyla almak istediğim ürün mutfakta hangi açı ve poziyonda LG TV kapalı ürünü izleyebilirim.

Şubenize ve müşteri hizmetlerine defalarca başvurum oldu. Ancak cevap yazınızda olduğu gibi "sorumluk kabul etmez, sadece BİMEKS haklıdır" müşterinin her zaman haksız görüldüğü yaklaşımlarınızla sektörde hizmet vermektesiniz. İlgisiz ve alakasız satış sorumluları ve Bimeks Müşteri Hizmetlerinin ve satış sorumlularının da tarafımla ilgilenilmemesi nedeniyle iÇERENKÖY CARREFOUR ŞUBENİZDE LG TV kırılmıştır. Hangi ürünü mağazanızdan almam gerektiği anlaşılamamıştır, beni aydınlatırmısınız.


Saygılarımla,
....
Subject: Bimeks Bilgi Servisi(GG) - INC13054172
Date: Mon, 1 Jul 2013 14:31:42 +0300
From: musterihizmetleri@bimeks.com.tr


Sayın ... ;

Tarafımıza iletilen konu ile ilgili olarak; yapılan kontrollerde hatalı satış yapılmadığı tespit edilmiştir.

Bu nedenle iade/değişim talebinize olumlu yanıt verilmememektedir.Ürününüzü mağazamızdan alabilirsiniz.


Saygılarımızla,

Bimeks Müşteri Hizmetleri
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tel: 0850 222 50 22
Faks: (262) 751 43 68
e-mail: musterihizmetleri@bimeks.com.tr
http://www.bimeks.com.tr

Konu Hakkında Şikayetvar int. Sitesinde halen BİMEKS tarafından çözümlenmediği hk. yazışmalar
21 Haziran 2013 13:00
Bimeks İçerenköy Carrefour Şubesi LG 22mn43 22" tv ürünün yeni model olduğu, 170 dereceye kadar her açıdan izlenebileceği özelliği ile ürün satıldı. 27. 03. 2013 akşamı Bimeks şubesinde ürün test edildi. 170 derecede kararma görüntüleri tesbit edildi.

Şubede sorumlu satıcılar muhatap olmayıp müşteri temsilcisiyle telefon da görüşmem gerektiği gerekçesini öne sürdüler. Şubede televizyon için yetkili muhatap bulunamadı ve şube içinde televizyon kırılmış. İsteğim özelliği karşılayamayan ürün Bimeks tarafından satılmış, iade alınmamıştır. Yanıltarak satışa devam edilmektedir.

Sayın İlgili,

Tarafımıza iletilen konu ilgili birimlere aktarılmıştır.

Saygılarımızla
Bimeks Müşteri Hizmetleri
0 850 222 50 22 / 29 Haziran 2013
14:09:25

BİMEKS YALAN YAPMAYA DEVAM EDİYOR. SORUNUM HİÇ BİR ŞEKİLDE ÇÖZÜLMEDİ. Duyarsız ve alakasız cevap verilmiş gibi yaparak halen yanıltmayı sürdürüyor. Mutfak için aldığım LG tv satın alınma amacına uymadığı Bimeks tarafından bilinerek, bana yanıltıcı ürün bilgileri verilerek satış gerçekleştirilmiş. Şubede sorun tesbit edilincede sorumluluklarını kabul etmemişlerdir. LG TV şubede kırılarak, Kimsenin müşterinin parasını alarak kandırma hakkına sahip olamaz. Sahtekar BİMEKS satıcı ve kurum yetkilileri.

27 Haziran 2013
14:55:21







ASLA KİMSENİNDE BİMEKSDEN ÜRÜN SATIN ALMASINI TAVSİYE ETMEM
27 Haziran 2013
14:51:3

BİMEKS YALAN YAPMAYA DEVAM EDİYOR. SORUNUM HİÇ BİR ŞEKİLDE ÇÖZÜLMEDİ. Duyarsız ve alakasız cevap verilmiş gibi yaparak halen yanıltmayı sürdürüyor. Mutfak için aldım LG tv satın alınma amacına uymadığı Bimeks tarafından bilinerek, bana yanıltıcı ürün bilgileri verilerek satış gerçekleştirilmiş. Şubede sorun tesbit edilincede sorumluluklarını kabul etmemişlerdir. LG TV şubede kırılarak, kimsenin müşteriyi parasını alarak kandırma hakkına sahip olamaz. Sahtekar BİMEKS satıcı ve kurum yetkilileri.

27 Haziran 2013
14:49:52
.....

BİMEKS TÜM DUYARSIZLIĞINI ilk günden beri sürdürüyor. BİMEKS mağazasında neden kırıldığı ya da kırıklarının kendilerine ait olduğunu unutuyor olmalılar. 09.08.2013

Kırılmış bir ürünü yukardaki cevapta şöyle cevap verilmişti.

"Tarafımıza iletilen konu ile ilgili olarak; yapılan kontrollerde hatalı satış yapılmadığı tespit edilmiştir.

Bu nedenle iade/değişim talebinize olumlu yanıt verilmemektedir. Ürününüzü mağazamızdan alabilirsiniz."

BİMEKS GELEN CEVAP:09.08.2013

Sayın İlgili;

Tarafımıza iletilen konu ile ilgili olarak; yapılan kontrollerde ürünü mağazamızda tarafınızca kırdığınız tespit edilmiştir.
Ürünü bıraktığınız mağaza ile iletişime geçebilirsiniz.

Saygılarımızla,

Bimeks Müşteri Hizmetleri
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tel: 0850 222 50 22
Faks: (262) 751 43 68
e-mail: musterihizmetleri@bimeks.com.tr
http://www.bimeks.com.tr




ELEKTRONİK ÜRÜN SATIN ALMAMIZDA DİKKAT!

Elektronik ürünlerde hangi özellikleri istediğinizle ilgili mağazadan kaşeli aldığımız belgede bilgi sunan satış sorumlularının isimlerinin ve imzalarını mutlaka istemekte fayda var. Tüm elektronik ürünlerin her geçen gün teknik özellikleri arttığı gibi satıcıda yeni ürün kodlu alt özellikli ürünleri pahalı ve son teknoloji özelliklere sahip olduğu yanıltısı ile satış gerçekleşmektedir.

Şubeden Faturalı alışverişlerde Tüketici Kanunları müşteriyi korumakta yetersiz kalmakta bu da satıcı tarafından; yolsuzluk ve  usulsüzlüklerde sınırsızlığa ulaşmasına neden olmakta.
24.11.2013

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1700690/lg-televizyonum-iade-alinmiyor

Şikayetler / Elektronik / Televizyon / LG / Şikayet No : 1700690
 

LG Televizyonum İade Alınmıyor!

ümmet F. | 22 Mart 2013 11:40
 
Bimeks'ten aldığım LG 22MN43D-PZ tv-monitöre 30-40 derecelik bir açıyla aşağıdan baktığımda ekrandaki görüntü siyah oluyor, ne olduğu anlaşılmıyor. Teknik özelliklerinde yatay ve dikey izleme açısının 170 derece olduğu yazıyor ama oğlum 30-40 dereceden ekranı göremiyor. Bimeks iade almıyor. .... Bimeks'te sorunu biliyor ki teşhir ürününü yerden 50 cm yükseklikten tanıtıyor. Ürünü iade etmek istiyorum. Muhatap bulamıyorum.






http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1746975/lg-urun-degisimi-yapilmiyor/ystbt

Şikayetler / Elektronik / Televizyon / LG / Şikayet No : 1746975

LG Ürün Değişimi Yapılmıyor!

Duray I. | 17 Nisan 2013 09:02
 
Samsun Bafra Bimeks şubesinden 22mn43 model numaralı LG #led tv satın aldım.Tv nin görüntüsü sağdan veya soldan bakıldığında ekran simsiyah renkler ve görüntü belli olmuyor.Samsun Bafra Bimeks şubesini aradığımda ....













http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1763740/lg-televizyonun-goruntu-sorunu

Şikayetler / Elektronik / Televizyon / LG / Şikayet No : 1763740

LG Televizyonun Görüntü Sorunu!

Burcu S. | 25 Nisan 2013 16:12
18. 03. 2013 tarihi Bimeksten aldığımız LG 22MN43 56 Ekran Full HD #led tv marka televizyonun kurulumunu Bimeks yapmadıkları için dışarıdan ücretle elektirkçi çağırdık. Gelen arkadaş tvyi kurdu ve uydu ayaklı tv aparatı takarak kurulum yapıldı. Aldığımız tv mutfakta kullanılmak üzere aldık bu sebeple askıya yemek masasının üst kısmına taktık. Yemek masasının alt sağında oturan tv yi renksiz sadece kısmen görüntülü izleyebiliyor. Bu sıkıntıdan dolayı Bimekse gittik. Şikayeti anlattık servise yönlendirdi servis geldi 50 tl ücret aldı tv'yi aşağıya indirerek tekrar astı ve bu tv'ler böyle gibi hiç ikna olmadık iade etmek istiyoruz iade almadılar tv'de sorun yok dendi.


















http://www.tuketicihaklari.biz/kategori/alisveris/teknoloji-magazalari/bimeks/

BİMEKS ALINAN ÜRÜNÜ KABUL ETMİYOR

Bimeks’ten LG-22MN43D-PZ monitör-Tv aldım. Ekrana biraz aşağıdan baktığınızda (40-45 derecelik bir açıyla) ekran kararıyor, ekran daki görüntünün ne olduğu anlaşılmıyor. Bimeks ürünü geri iade almıyor ve başka bir Tv ile değiştirmiyor. Lg yetkili servis kusur olmadığını savunuyor teşhir ürünü yere çok yakın olduğundan aşağıdan bakmanız


http://www.sikayetvar.com/firma/detay/21/s/49

Şikayetler / Elektronik / Televizyon / LG / Şikayet No : 1705105

LG Premium TV Olarak Tanıttığı Televizyon Yandan İzlenmiyor!

Ahmet Murat Ö. | 25 Mart 2013 14:25
 
'dan aldığım LG M2232D #led tv -monitör'de hoparlör arızası çıkınca bu ürünü değiştirip özellikleri çok benzer ve daha pahalı olan LG 22MN43D-PZ TV-monitör aldım. TV olarak kullanacağım için M2232D için hazırladığım duvara astım. Fakat TV'nin göz seviyesinin üzerinde olduğu zaman (yani otururken) ekran görüntüsünün bozulduğunu siyahlaştığını fark ettim. Göz hizasından ve yukarıdan bakıldığında teknik özelliklerinde yazıldığı gibi 170 derece civarında izleme açısı var, ama aşağıdan bakıldığında tam ortadan izlemek zorunda kalıyorsunuz. Bu sorunun "Premium TV" olarak belirtilen bir üründe olmaması, varsa bile en azından teknik özelliklerinde yazılıyor olması gerekirdi.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder